SIP телефонія

Почнемо здалеку, з розвитку зв'язку і телекомунікації в сучасному інформаційному просторі. Стаціонарна, мобільний зв'язок розвивається стрімкими темпами. Але основним революційним кроком були такі технології, які б використовували існуючі канали зв'язку і, перш за все, забезпечували високий рівень якості, багатий спектр функціональних можливостей і прозору і економічно виправдану сучасну структурну платформу.

Система ip телефонії - це, перш за все гнучкий інструмент для забезпечення високої доступності кожного співробітника компанії. Швидкість і легкість модернізації, збільшення продуктивної потужності, основні найважливіші властивості нашого рішення. У поточній структурі IP телефонії ми пропонуємо базовий функціонал, який сам по собі вже є потужним інструментом, але і на додаток до стандартного пакету можливі індивідуальні зміни системи на вимогу замовника. 

Крім стандартних функцій АТС система IP телефонії володіє такими функціями як: IVR, запис розмов, зворотний виклик, визначник номера, переадресація викликів, голосова пошта, робота з декількома лініями, як цифровими так і аналоговими, потоками E1, і звичайно підключення SIP провайдерів. 

Також основними економічними перевагою ми виділяємо таку річ як ліцензування абонента АТС, в даному випадку ліцензується тільки серверна частина, незалежно від кількості абонентів. Тобто підключення абонента залежить тільки від вартості телефонного апарату. 

При територіальної розподіленості офісів тепер не доведеться на кожному об'єкті розгортати окрему систему телефонії, при достатній швидкості інтернет каналу або телефонного потоку, об'єднання може відбуватися на мережевому рівні (Ethernet, Internet) або за допомогою голосових шлюзів з центральним сервером. Окремо варто згадати архітектуру системи ip телефонії, як апаратної частини вибирається сервер відомого вендора згідно вашої корпоративної політики. На нього встановлюються необхідні плати або пристрою для роботи з голосовими потоками. Програмна частина IP телефонії виконана на UNIX платформі з доступним адміністратору WEB інтерфейсом. Тобто це звичайне стандартне серверне рішення, яке може обслуговуватися звичайним системним адміністратором, не вимагає вузькоспеціалізованих знань і фахівців високого технічного рівня. За поточним монтажу і установці при виборі апаратів певного типу можна обійтися існуючої СКМ, без додаткового використання телефонних розеток. Час на розгортання базового пакета, після поставки обладнання становить не більше тижня. 

 

Ми виконуємо повний комплекс робіт по створенню ip телефонії в офісі:

  •  передпроектну обстеження
  •  розробка технічного завдання, проектно-кошторисної документації
  •  поставка, монтаж і налагодження серверного обладнання
  •  поставка, монтаж і налагодження ip-АТС
  •  підключення до існуючих або створення нових інформаційних каналів (ЛВС, СКМ)
  •  підбір і підключення до SIP провайдеру
  •  сервісне обслуговування і ремонт ip телефонії

Проектування ip телефонії

Проектний відділ компанії RESK надає повний спектр послуг з проектування ip телефонії
На першому етапі проектування ip телефонії виробляються огляд об'єкта, переговори з замовником, виявлення завдань і вимог, висунутих до ip телефонії. 
За результатами досліджень і аналізу вихідних даних розробляється оптимальний проект побудови ip телефонії, в який включені всі побажання і вимоги замовника. У проекті ip телефонії представлені: докладні плани розташування елементів системи, принципові і структурні схеми підключень, траси прокладки кабелів, кабельний журнал, таблиці підключень. Так само складається специфікація обладнання і матеріалів, кошторис на мотажу ip телефонії та відомості виконуваних робіт. При проектуванні ip телефонії враховуються вимоги чинного законодавства та нормативних документів з екології, охорони праці та пожежної безпеки. 

Передпроектне обстеження

Мета передпроектного обстеження полягає у визначенні комплексу заходів і розробці технічних пропозицій з урахуванням сформованих типових рішень. За результатами обстеження наші інженери-проектувальники допоможуть Замовнику розробити грамотне технічне завдання (ТЗ) на проектування ip телефонії.

 

Технічне завдання (ТЗ) на створення ip телефонії

Вимоги замовника становлять основу технічного завдання (ТЗ) на створення ip телефонії і є тим первинним документом, з якого починається робота по створенню ip телефонії. Крім технічних вимог, на перших етапах роботи з проектування ip телефонії в якості вихідної інформації використовуються дані, отримані в процесі передпроектного обстеження. Будь-яке проектування починається з правильно написаного технічного завдання затвердженого замовником. Від грамотно написаного ТЗ залежать терміни проектування і вибір необхідного обладнання для будівництва ip телефонії, описані в ТЗ.

 
  Проектна документація ip телефонії (стадія «П»)

Грамотно розроблена концепція ip телефонії та технічне завдання дає підстави для створення ескізного плану - єдиного комплексу рішень, призначеного для забезпечення заданого режиму експлуатації ip телефонії. Ескізний проект визначає оптимальну структуру ip телефонії і трасу прокладки кабельних проводок, розташування і склад елементів телекомунікаційної інфраструктури, уявлення про бюджет проекту, а також цілий ряд інших параметрів, які дозволять полегшити вибір конкретних рішень.
Проектна документація ip телефонії являє собою текстові і графічні матеріали, що визначають об'ємно-планувальні, конструктивні та технічні рішення для будівництва або реконструкції (модернізації) ip телефонії.
Основою для розробки проекту ip телефонії служать архітектурно-будівельна, технологічна і інженерні частини проекту будівлі. Проект ip телефонії орієнтований на використання максимально ефективних і добре зарекомендували себе обладнання та комплектуючих матеріалів. Грамотне проектування - це висока швидкість виконання будівельних робіт та обслуговування ip телефонії. Безпомилковий розрахунок проекту - мінімізація витрат на обладнання.

Робоча документація ip телефонії (стадія «Р»)

На наступному етапі розробляється робоча документація ip телефонії, яка використовується на етапі будівництва. Саме на цій стадії визначається ресурсомісткість процесу, обсяг будівельних і монтажних робіт, кількості необхідного обладнання та матеріалів, а значить і підсумковий бюджет проекту ip телефонії.
Робоча документація ip телефонії розробляється після затвердження попередньої стадії проектування. Мета робіт на стадії "Р" складається в підготовці точних креслень, схем і таблиць, якими будуть керуватися монтажники при проведенні робіт зі створення ip телефонії. Робоча документація забезпечує детальну прив'язку компонентів всіх систем до об'єкта. Робоча документація ip телефонії містить креслення, таблиці з'єднань і підключень, плани розташування обладнання і проводок і інші документи.

Кошторисна документація ip телефонії («КД»)

Розробка кошторисної документації є заключним етапом проектування ip телефонії і визначає повну вартість обладнання, будівельно-монтажних і пуско-налагоджувальних робіт. 

Монтаж ip телефонії

Відповідно до затвердженого Замовником проектом і закупівлі необхідного обладнання проводиться монтаж ip телефонії:

  •  монтаж серверного обладнання
  •  монтаж ip-АТС
  •  підключення до існуючих або створення нових інформаційних каналів (ЛВС, СКМ)
  •  підбір і підключення до SIP провайдеру
  •  пуско-налагоджувальні роботи системи в цілому 

 

Фахівці компанії RESK надають повний спектр послуг з монтажу ip телефонії. Накопичений, в даній області, досвід дозволяє зробити установку ip телефонії в найкоротші терміни, в суворій відповідності з проектом і належною якістю робіт. Ми здійснюємо монтаж ip телефонії на будь-яких об'єктах: офіс, банк, завод, промислові об'єкти і т.д. 

  Обслуговування ip телефонії

До технічного обслуговування ip телефонії допускаються особи, які мають спеціальну підготовку, кваліфікаційний розряд з навичками роботи з електронним і програмованим обладнанням. 

Основним призначенням технічного обслуговування ip телефонії є підтримка її в працездатному стані протягом всього терміну експлуатації.

Система технічного обслуговування і ремонту ip телефонії включає в себе наступні види робіт:

  •  технічне обслуговування;
  •  плановий поточний ремонт;
  •  плановий капітальний ремонт;
  •  позаплановий ремонт;
  •  спостереження за правильною роботою обладнання;
  •  періодичний огляд і контроль за технічним станом обладнання;
  •  усунення виявлених дефектів;
  •  регулювання;
  •  налаштування;
  •  випробування і перевірка. 

    В обсяг поточного ремонту входить часткове розбирання, заміна або ремонт окремих вузлів устаткування, виробів, лінійно-кабельних споруд і т. П. Під час поточного ремонту проводяться виміри та випробування обладнання. У разі невідповідності цих даних паспортним вживаються заходи до усунення дефектів. 

    В обсяг капітального ремонту, крім робіт, передбачених поточним ремонтом, входить заміна елементів системи ip телефонії та поліпшення експлуатаційних можливостей обладнання.

    Позаплановий ремонт виконується в обсязі поточного або капітального ремонту та проводиться після пожежі, аварії, викликаної незадовільною експлуатацією обладнання, або для її запобігання.

    Регламенти технічного обслуговування ip телефонії повинні бути розроблені Замовником на місці, відповідно до інструкцій заводів-виготовлювачів і з урахуванням нормативних документів.

    Наші фахівці забезпечують повний спектр послуг з обслуговування ip телефонії. 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Scroll to top