Обслуговування та підтримка 1C

Обслуговування 1c: консультації співробітників, оновлення програми

Абонентське обслуговування - це сукупність послуг із забезпечення стабільної роботи ПО на вашому підприємстві

- це багатозадачна і вельми складна система. Як і будь-яке програмне забезпечення, вона потребує уваги фахівців, а саме: в періодичному оновленні, актуалізації та можливої доопрацювання конфігурацій.

 

Своєчасне обслуговування 1c - гарантія безперебійної роботи

Обслуговування програм або супровід, абсолютно точно, необхідно для коректної роботи програми. Багато хто помилково вважає, що можна купити один раз вибрану конфігурацію, встановити її і ніколи більше не піклуватися даним питанням. На жаль, це неправильний висновок. Поступово в програмі накопичуються помилки внаслідок цілої низки причин, що призводить до погіршення її роботи. Втім, будь-яке програмне забезпечення потребує подібного уваги. Програма 1с - не виняток.

Які ж основні причини накопичення системних помилок? Наведемо найпоширеніші з них:

  • оновлення. Як і в будь-якому програмному забезпеченні, після випуску нової версії, розробники часто знаходять деякі неточності. Таким чином, виробник усуває власні прорахунки і вдосконалює продукт, випускаючи оновлення. Обслуговування фахівцями повністю усуває цю проблему. Клієнт навіть не вникає в подібні деталі, а займається власним бізнесом. У той же час програма , покликана поліпшити роботу його фірми, працює без перебоїв і помилок.
  • Помилки співробітників. Людський фактор на підприємстві також грає свою роль в накопиченні помилок. Від даної проблеми не застрахований ніхто. Обслуговування 1с бухгалтерії або будь-який інший програми з серії дозволяє вчасно усунути недоліки і вберегти програмне забезпечення від некоректної роботи.
  • Зміна законодавства. Ця причина - одна з найважливіших мотивів для використання постійної послуги з обслуговування . Законодавча база в нашій країні мінлива, особливо часто змінюються форми звітів і система оподаткування. Всі ці зміни також вимагають роботи фахівця. Наші клієнти часто замовляють обслуговування 1с бухгалтерії саме з цієї причини.
  • Потреба в доопрацюванні 1с. Ніщо не стоїть на місці, особливо в наш час. Підприємство може розширитися, або відбутися істотні зміни в його структурі. В такому випадку виникає потреба в розширенні функціональності програми. Доопрацювання 1с виконується фахівцями нашої компанії досить часто. До того ж, іноді клієнти при купівлі та встановлення програмного забезпечення висувають одні вимоги до її функціоналу, а після успішного використання, у них з'являються додаткові ідеї по більш раціональному використанню зручної програми в діяльності фірми. Таким чином, наприклад, доробка 1с 8.3, використовується досить часто.

Абонентське обслуговування - вигідне рішення для всіх

Фахівці нашої компанії розуміють всі проблеми, які можуть чекати клієнтів під час використання програм . Великий досвід роботи в даній області допомагає їм передбачати можливі неполадки і грамотно усувати їх причини на ранній стадії.

Що включає в себе абонентське обслуговування

  • Консультації співробітників компанії, роз'яснення питань, що виникають в процесі використання
  • Оновлення програми, зокрема, оновлення
  • Рішення проблем, пов'язаних зі збоєм програми
  • Створення резервних копій та збереження баз даних
  • Адміністрування системи і списку користувачів
  • Доопрацювання конфігурацій програми і розширення функціоналу

Замовляйте абонентське обслуговування у професіоналів

Звичайно, в якості альтернативного варіанту, можна взяти в штат співробітника для супроводу програми 1С. Однак, такий підхід більш дорогий. Краще рішення - звернутися за допомогою в компанію з багаторічним досвідом роботи з програмою і замовити у неї абонентське обслуговування за вигідною вартості. Ще одним аргументом на користь останнього варіанту може служити той факт, що в такій компанії працює цілий ряд фахівців, здатних вирішити будь-яке завдання з оновлення та доопрацювання в короткі терміни.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Scroll to top