Обслуговування 1c: консультації співробітників, оновлення програми
Абонентське обслуговування 1с - це сукупність послуг із забезпечення стабільної роботи ПО 1С на вашому підприємстві
1с - це багатозадачна і вельми складна система. Як і будь-яке програмне забезпечення, вона потребує уваги фахівців, а саме: в періодичному оновленні, актуалізації та можливої доопрацювання конфігурацій.
Своєчасне обслуговування 1c - гарантія безперебійної роботи
Обслуговування програм 1с або супровід, абсолютно точно, необхідно для коректної роботи програми. Багато хто помилково вважає, що можна купити один раз вибрану конфігурацію, встановити її і ніколи більше не піклуватися даним питанням. На жаль, це неправильний висновок. Поступово в програмі накопичуються помилки внаслідок цілої низки причин, що призводить до погіршення її роботи. Втім, будь-яке програмне забезпечення потребує подібного уваги. Програма 1с - не виняток.
Які ж основні причини накопичення системних помилок? Наведемо найпоширеніші з них:
- 1с оновлення. Як і в будь-якому програмному забезпеченні, після випуску нової версії, розробники часто знаходять деякі неточності. Таким чином, виробник усуває власні прорахунки і вдосконалює продукт, випускаючи 1с оновлення. Обслуговування 1с фахівцями повністю усуває цю проблему. Клієнт навіть не вникає в подібні деталі, а займається власним бізнесом. У той же час програма 1с, покликана поліпшити роботу його фірми, працює без перебоїв і помилок.
- Помилки співробітників. Людський фактор на підприємстві також грає свою роль в накопиченні помилок. Від даної проблеми не застрахований ніхто. Обслуговування 1с бухгалтерії або будь-який інший програми з серії 1с дозволяє вчасно усунути недоліки і вберегти програмне забезпечення від некоректної роботи.
- Зміна законодавства. Ця причина - одна з найважливіших мотивів для використання постійної послуги з обслуговування 1с. Законодавча база в нашій країні мінлива, особливо часто змінюються форми звітів і система оподаткування. Всі ці зміни також вимагають роботи фахівця. Наші клієнти часто замовляють обслуговування 1с бухгалтерії саме з цієї причини.
- Потреба в доопрацюванні 1с. Ніщо не стоїть на місці, особливо в наш час. Підприємство може розширитися, або відбутися істотні зміни в його структурі. В такому випадку виникає потреба в розширенні функціональності програми. Доопрацювання 1с виконується фахівцями нашої компанії досить часто. До того ж, іноді клієнти при купівлі та встановлення програмного забезпечення висувають одні вимоги до її функціоналу, а після успішного використання, у них з'являються додаткові ідеї по більш раціональному використанню зручної програми в діяльності фірми. Таким чином, наприклад, доробка 1с 8.3, використовується досить часто.
Абонентське обслуговування 1с - вигідне рішення для всіх
Фахівці нашої компанії розуміють всі проблеми, які можуть чекати клієнтів під час використання програм 1с. Великий досвід роботи в даній області допомагає їм передбачати можливі неполадки і грамотно усувати їх причини на ранній стадії.
Що включає в себе абонентське обслуговування 1с
- Консультації співробітників компанії, роз'яснення питань, що виникають в процесі використання
- Оновлення програми, зокрема, оновлення 1с
- Рішення проблем, пов'язаних зі збоєм програми
- Створення резервних копій та збереження баз даних
- Адміністрування системи і списку користувачів
- Доопрацювання конфігурацій програми і розширення функціоналу
Замовляйте абонентське обслуговування 1с у професіоналів
Звичайно, в якості альтернативного варіанту, можна взяти в штат співробітника для супроводу програми 1С. Однак, такий підхід більш дорогий. Краще рішення - звернутися за допомогою в компанію з багаторічним досвідом роботи з програмою 1с і замовити у неї абонентське обслуговування 1с за вигідною вартості. Ще одним аргументом на користь останнього варіанту може служити той факт, що в такій компанії працює цілий ряд фахівців, здатних вирішити будь-яке завдання з оновлення та доопрацювання 1с в короткі терміни.