Абонентське обслуговування комп'ютерів або IT-аутсорсинг - послуга, при якій повну або часткову підтримку IT-інфраструктури компанії бере на себе спеціалізована зовнішня організація. Послуга комплексної підтримки знімає необхідність створення, навчання і оптимізації роботи власного IT-відділу компанії. Крім комплексного обслуговування, ми пропонуємо послугу першої лінії технічної підтримки, в рамках якої ми забезпечуємо, оптимізуємо, контролюємо і координуємо роботу внутрішнього IT-відділу Вашої компанії.
Послуги та сервіси, що входять в пакет комплексної підтримки
- Підтримка комп'ютерної техніки в робочому стані на апаратному та програмному рівні;
- Проведення переговорів з постачальниками інформаційних послуг (провайдери, хостингові компанії та ін.);
- Повний комплекс профілактичних робіт та діагностика несправності роботи комп'ютерних систем;
- Надання доступу до лінії телефонних консультацій для кожного співробітника, що обслуговується організації;
- Організація нових робочих місць, модернізація і розширення комп'ютерної системи компанії;
- Віддалене адміністрування офісу;
- Підтримка та налаштування мереж (маршрутизатори, точки доступу, свитчи і т.д.) і серверного обладнання;
- Облік комп'ютерної техніки;
- Забезпечення внутрішньої і зовнішньої інформаційної безпеки;
- Превентивний захист від вірусних атак;
- Архівування інформації;
- Безкоштовна антивірусний захист;
- Обслуговування серверів.