Аутсорсинг IT-інфраструктури

Абонентське обслуговування комп'ютерів або IT-аутсорсинг - послуга, при якій повну або часткову підтримку IT-інфраструктури компанії бере на себе спеціалізована зовнішня організація. Послуга комплексної підтримки знімає необхідність створення, навчання і оптимізації роботи власного IT-відділу компанії. Крім комплексного обслуговування, ми пропонуємо послугу першої лінії технічної підтримки, в рамках якої ми забезпечуємо, оптимізуємо, контролюємо і координуємо роботу внутрішнього IT-відділу Вашої компанії.

Послуги та сервіси, що входять в пакет комплексної підтримки

  • Підтримка комп'ютерної техніки в робочому стані на апаратному та програмному рівні;
  • Проведення переговорів з постачальниками інформаційних послуг (провайдери, хостингові компанії та ін.);
  • Повний комплекс профілактичних робіт та діагностика несправності роботи комп'ютерних систем;
  • Надання доступу до лінії телефонних консультацій для кожного співробітника, що обслуговується організації;
  • Організація нових робочих місць, модернізація і розширення комп'ютерної системи компанії;
  • Віддалене адміністрування офісу;
  • Підтримка та налаштування мереж (маршрутизатори, точки доступу, свитчи і т.д.) і серверного обладнання;
  • Облік комп'ютерної техніки;
  • Забезпечення внутрішньої і зовнішньої інформаційної безпеки;
  • Превентивний захист від вірусних атак;
  • Архівування інформації;
  • Безкоштовна антивірусний захист;
  • Обслуговування серверів.
Scroll to top